Predator: Hunting Grounds to sieciowa, asymsetryczna strzelanka oferująca starcia w formacie 4v1, w której czteroosobowe drużyny graczy zmierzą się z tytułowym, kosmicznym łowcą. Pod koniec marca odbyły się beta-testy tej produkcji i jak zwykle w takich sytuacjach bywa, tak i tym razem wiele osób chętnie wyrażało zdanie na temat dzieła studia Illfonic. Deweloperzy zaś dziękują za feedback i zapewniają, że zamierzają skorzystać z cennych rad i dopracować ten tytuł przed jego zbliżającą się premierą. Jordan Mathewson, główny projektant Hunting Grounds, w rozmowie z serwisem Comicbook ujawnia, że deweloperzy chcą przede wszystkim usprawnić balans rozgrywki. Pewne jej elementy wydają się bowiem nieco zbyt potężne - mowa np. o Predatorze i połączeniu skradania oraz włóczni, a także granatnikach, które w trakcie bety miały być wykorzystywane przez niemal wszystkie drużyny.   Predator: Hunting Grounds zadebiutuje 24 kwietnia. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach PlayStation 4. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj