Quantico to klasyczny przykład serialu, który oglądany jest chętniej dzięki nagrywarkom DVR, niż podczas pierwszej emisji w niedzielny wieczór w telewizji.
Quantico wydaje się być idealnym serialem dla platform internetowych. Produkcja ABC notuje przeciętną oglądalność w niedzielny wieczór, ale na tle konkurencji i tak wypada całkiem nieźle. Jeśli jednak pod uwagę weźmiemy wyniki DVR, okazuje się, że
Quantico to najpopularniejszy serial jesieni. Produkcja ABC notuje
133-procentowy wzrost widowni (7 dni emisji DVR), w porównaniu z pierwszą emisją w niedzielę o 22:00, a współczynnik 18-49 zwiększa się z 1.2 do
2.8.
W Polsce serial
Quantico można oglądać na Canal+ Seriale.
Czytaj także: Telewizja ABC ujawnia ramówkę na midseason 2016
Rezultaty te oparte są na tygodniu od 26 października do 1 listopada 2015 roku. Właśnie wtedy premierę miał też nowy serial CBS pt.
Supergirl, który w ciągu 3 tygodni emisji mocno traci widzów. Produkcja rozpoczęła od wyniku
3.0, by później spadać do odpowiednio: 2.5 i 1.7 we współczynniku widzów w przedziale 18-49. Łączna widownia pilotowego odcinka (razem z DVR) w przedziale 18-49 wynosi
4.4.
Forma
Supergirl w poniedziałkowy wieczór jest jednak zaskakująco słaba, a CBS czeka na wyniki oglądalności z wczoraj. Jeśli
Supergirl ponownie zaliczy spadek, to oddali się od szansy na zamówienie pełnego 1. sezonu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h