Quantico wydaje się być idealnym serialem dla platform internetowych. Produkcja ABC notuje przeciętną oglądalność w niedzielny wieczór, ale na tle konkurencji i tak wypada całkiem nieźle. Jeśli jednak pod uwagę weźmiemy wyniki DVR, okazuje się, że ‎Quantico to najpopularniejszy serial jesieni. Produkcja ABC notuje 133-procentowy wzrost widowni (7 dni emisji DVR), w porównaniu z pierwszą emisją w niedzielę o 22:00, a współczynnik 18-49 zwiększa się z 1.2 do 2.8. W Polsce serial ‎Quantico można oglądać na Canal+ Seriale. Czytaj także: Telewizja ABC ujawnia ramówkę na midseason 2016 Rezultaty te oparte są na tygodniu od 26 października do 1 listopada 2015 roku. Właśnie wtedy premierę miał też nowy serial CBS pt. Supergirl, który w ciągu 3 tygodni emisji mocno traci widzów. Produkcja rozpoczęła od wyniku 3.0, by później spadać do odpowiednio: 2.5 i 1.7 we współczynniku widzów w przedziale 18-49. Łączna widownia pilotowego odcinka (razem z DVR) w przedziale 18-49 wynosi 4.4. Forma Supergirl w poniedziałkowy wieczór jest jednak zaskakująco słaba, a CBS czeka na wyniki oglądalności z wczoraj. Jeśli Supergirl ponownie zaliczy spadek, to oddali się od szansy na zamówienie pełnego 1. sezonu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj