Powrót kultowego serialu David Lynch spotkał się z ogromnym zainteresowaniem publiczności. Premierowe odcinki zostały wyemitowane na platformie Showtime, do której dostęp mają tylko subskrybenci. Jednak z tak ważnej okazji, jaką jest premiera 3. sezonu Miasteczka Twin Peaks, wielu internautów zdecydowało się na rejestrację i wykupienie dostępu do platformy. Choć nie ma jeszcze oficjalnych danych liczbowych, sieć podkreśla, że padły w tej kwestii nowe rekordy - nie tylko dnia, ale i całego weekendu. Czytaj także: Aktorzy ostrzegają: Tempo 7. sezonu Gry o tron przyprawi o zawrót głowy Showtime prowadzi także badania w social media. Na chwilę obecną mówią o imponującej liczbie na Twitterze, która oscyluje wokół 4,7 miliona udostępnień. Jak podkreśla David Nevins z zarządu stacji:
W świecie, w którym żyjemy, oferty z nowymi programami, mogącymi przyciągnąć dużą liczbę widzów, są naszym głównym celem biznesowym. Noc premiery nowego Miasteczka Twin Peaks okazała się w tym względzie największym sukcesem jakiego doświadczyliśmy.
Twin Peaks powróciło na ekrany po 25 latach przerwy. Kolejne odcinki będą dostępne na platformie Showtime w cotygodniowych odstępach.  
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj