Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie podczas promocji pojawiają się w materiałach partnerów Lucasfilmu i Disneya. Wiele firm z całego świata włącza się w kampanię, promując widowisko i przy okazji swoją markę. Jedną z nich jest linia lotnicza United Airlines, która wypuściła w związku z tym wideo do sieci. W nim prezentują wszelki zasady bezpieczeństwa w samolocie, która zawsze oglądamy przed startem, a wszystko okraszone jest Gwiezdnymi Wojnami. Oceńcie sami, jak im wyszło.  Kevin Smith, popularny reżyser i wielbiciel popkultury, jest też wielkim fanem Gwiezdnych Wojen. Jak zawsze, wrzucił do sieci wideo ze swoją reakcją podczas oglądania finałowego zwiastuna superprodukcji. Oczywiście dla niego jest to trochę inne doświadczenie, bo jest jednym ze szczęściarzy, którzy odwiedzili plan. Do sieci trafiło zdjęcie limitowanej edycji szklanek z podobiznami bohaterów filmu Gwiezdne Wony: Skywalker. Odrodzenie. widzimy na jednym z nich samego imperatora Palpatine'a.  Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie - premiera zaplanowana jest na grudzień.
fot. materiały prasowe
+87 więcej
 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj