Skywalker. Odrodzenie - United Airlines promuje film. Kevin Smith ogląda zwiastun
Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie, czyli koniec Gwiezdnej Sagi wchodzi w decydującą fazę promocji. Do sieci trafiają kolejne materiały.
Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie, czyli koniec Gwiezdnej Sagi wchodzi w decydującą fazę promocji. Do sieci trafiają kolejne materiały.

Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie podczas promocji pojawiają się w materiałach partnerów Lucasfilmu i Disneya. Wiele firm z całego świata włącza się w kampanię, promując widowisko i przy okazji swoją markę. Jedną z nich jest linia lotnicza United Airlines, która wypuściła w związku z tym wideo do sieci. W nim prezentują wszelki zasady bezpieczeństwa w samolocie, która zawsze oglądamy przed startem, a wszystko okraszone jest Gwiezdnymi Wojnami. Oceńcie sami, jak im wyszło.
Kevin Smith, popularny reżyser i wielbiciel popkultury, jest też wielkim fanem Gwiezdnych Wojen. Jak zawsze, wrzucił do sieci wideo ze swoją reakcją podczas oglądania finałowego zwiastuna superprodukcji. Oczywiście dla niego jest to trochę inne doświadczenie, bo jest jednym ze szczęściarzy, którzy odwiedzili plan.
Do sieci trafiło zdjęcie limitowanej edycji szklanek z podobiznami bohaterów filmu Gwiezdne Wony: Skywalker. Odrodzenie. widzimy na jednym z nich samego imperatora Palpatine'a.
Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie - premiera zaplanowana jest na grudzień.
Źródło: comicbookmovie.com / zdjęcie główne: materiały prasowe



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1958, kończy 67 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1940, kończy 85 lat
ur. 1979, kończy 46 lat

