Opóźniona gra Sniper Ghost Warrior 3 będzie oferowała znacznie więcej możliwości interakcji, niż to z czym zetknęliśmy się we wcześniejszych odsłonach. Twórcy z CI Games ujawnili kilka interesujących szczegółów. Warto w tym miejscu wspomnieć, że bohater gry, będzie mógł pojmać przeciwnika, a następnie go przesłuchać. Czytaj także: Gra Titanfall 2 będzie wspierana darmowymi dodatkami Bohater gry, której akcja rozgrywa się w Gruzji, będzie mógł przejmować przecinków, a następnie jak w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain ich przesłuchać w celu uzyskania informacji o zasobach czy rozłożeniu patroli. Ciała zabitych wrogów będzie można przenosić z miejsca na miejsce i ukrywać je z widoku. W grze pojawi się także warsztat, w którym gracz z zebranych surowców będzie mógł tworzyć przedmioty (apteczki, gadżety, specjalną amunicję). Twórcy obiecują, że warunki atmosferyczne znacznie wpłyną na rozgrywkę. Jako przykład podają wiatr, który ma oddziaływać na tor lotu wystrzelonego pocisku. Teraz, przy likwidowaniu celu z dystansu, trzeba będzie uwzględnić również i ten element. Jak doskonale wiemy, gra pozwoli nam ewoluować bohatera w trzech różnych kategoriach: snajper, duch, wojownik. W każdej z nich znajdziemy 12 skilli do wybrania i zatwierdzenia po uprzednim uzyskaniu odpowiedniego wskaźnika XP. Z kolei jeśli chodzi o konstrukcję misji to można je przejść na wiele sposobów. Można np. wdać się w otwartą walkę lub też zdejmować cele po kryjomu. Ale będzie także można wywabić główny cel misji i zlikwidować go tak, aby nikt się nie zorientował. Ponadto w każdej z misji snajpera będą zadania poboczne, która można, ale nie trzeba wykonywać, aby zaliczyć misję. Gra zadebiutuje w kwietniu na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj