Sieć barów szybkiej obsługi Carl's Jr. z okazji nowego filmu Steven Spielberg w kinach, postanowiła zmienić nazwę jednego ze swoich burgerów na SpielBurgers. Firma założyła, że reżyserowi filmu Ready Player One, taki sposób promowania filmu przypadnie do gustu. Nic bardziej mylnego. Przedstawiciel Carl's Jr. powiedział w rozmowie z The Hollywood Reporter, że SpielBurgery nie są dostępne w menu, a służyły jedynie jako kampania marketingowa filmu oraz produktu kryjącego się pod tą nazwą. Okazuje się jednak, że pomysł ten nie został zatwierdzony ani przez studio Warner Bros., ani tym bardziej reżysera, który w specjalnie zamieszczonym filmie wideo przyznał, że burgery są całkiem smaczne, ale nie mogą oni stosować podobnej nazwy. Sieć restauracji skomentowała wideo Spielberga na swoich mediach społecznościowych i nie kryli zachwytu, że ich produkty smakowały reżyserowi. Wycofali się także z promowania burgerów nazwą SpielBurgers.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj