CBS powołało specjalną grupę do rozszerzenia zasięgu marki Star Trek.
Z myślą o poszerzeniu społeczności fanów uniwersum
Star Trek, CBS Television Studios uruchomiło nową globalną grupę franczyzową, która będzie zarządzać i maksymalizować ekspansję kultowej marki. Na czele Star Trek Global Franchise Management stanie Veronica Hart. Grupa będzie miała na celu opracowanie globalnej strategii marki i wspieranie planu rozwoju projektów serialowych opracowywanych przez Alexa Kurtzmana. Dla przypomnienia obecnie jest to
Star Trek: Discovery, a w przygotowaniu są już nowa produkcja o losach Picarda oraz spin-off Discovery, którego bohaterką będzie Philippa Georgiou.
Celem jednostki jest poszerzenie społeczności fanów Star Trek poprzez dodatkowe możliwości budowania marki, takie jak podcasty, odnowione StarTrek.com, nowe przestrzenie cyfrowe, produkty konsumenckie i gry, a także wydarzenia eksperymentalne na żywo i globalne atrakcje.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h