Stranger Things to serial Netflixa z 2016 roku, który właśnie powrócił z 3. sezonem. Produkcja nie tylko nabija kolejne rekordy oglądalności, ku uciesze zarządu Netflixa, ale także sprawia, że swoją subskrypcję wznawiają widzowie, którzy z platformy dawno nie korzystali - 3. sezon Stranger Things okazał się prawdziwym magnesem na publiczność. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Wall Street firm Cowen & Co, a próba obejmowała 2500 mieszkańców USA, którzy korzystali z Netflixa. Jak się okazuje, aż 13% spośród byłych użytkowników Netflixa oświadczyło, że wznowi swoją subskrypcję specjalnie dla 3. sezonu Stranger Things. 51% korzystających z platformy obecnie zaznaczyło, że ma zamiar zapoznać się z 3. sezonem i niecierpliwie na niego oczekuje, zaś 5% osób, które nigdy nie korzystało z Netflixa, zadeklarowało, że po raz pierwszy wykupi subskrypcję właśnie w związku z premierą. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 26 czerwca - 3 lipca, a jego wyniki zdaniem przeprowadzających ankietę wskazują na ogromny sukces i tylko rosnącą popularność serialu. Stranger Things - naszą recenzję 3. sezonu można przeczytać tutaj.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj