Zazwyczaj przy filmach animowanych animatorzy pracują wyłącznie ze storyboardami oraz rysunkami. To pozostawia szerokie pole do interpretacji. Ale z Unreal Engine oraz wirtualną produkcją wszystko, co otrzymuję z planu, jest jak materiał filmowy – powiedział Chris Collins z Reel FX.
Nowe podejście do tworzenia animacji pozwala filmowcom wykorzystywać zestaw narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla produkcji aktorskich. Graficy mają bezpośredni kontakt z osobami odgrywającymi poszczególne postaci, a co za tym idzie – mogą w locie prosić aktorów o wprowadzenie niezbędnych poprawek do ich gry. Reżyser Mark Andrews stwierdził, że jeszcze nigdy nie zastosowano narzędzi tego typu na tak szeroką skalę, co czyni Super Giant Robot Brothers produkcją wyjątkową.
Super Giant Robot Brothers zadebiutuje w 2022 roku, pierwszy sezon będzie składał się z 10 odcinków. Serial opowie historię dwóch braci robotów zwanych Shiny oraz Thunder, którzy próbują ochronić świat przed potworami Kaiju.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj