31 stycznia 2020 roku premierę miał pierwszy zwiastun filmu Szybcy i wściekli 9. Wydarzenie bez precedensu zaowocowało niesamowitymi wynikami.
Universal Pictures rozpoczął promocję filmu
Szybcy i wściekli 9 z przytupem. 31 stycznia 2020 roku po raz pierwszy zorganizowano koncert promujący premierę zwiastuna. Wydarzenie było na żywo transmitowane w mediach społecznościowych i według danych w ciągu 72 godzin od premiery obejrzało je
12 mln osób.
Zwiastun jest dostępny na YouTube, Twitterze i Facebooku. Od jego premiery zanotował on świetne
439,3 mln wyświetleń w skali globalnej. W pierwsze 72 godziny zwiastun zanotował
262 mln wyświetleń i jest to lepszy wynik niż filmu
Avengers: Wojna bez granic w takim samym okresie (w przypadku tego trailera 238 mln osiągnięto w 24 godziny), więc widzimy, że dla odróżnienia od hitu MCU, tutaj zwiastun jest ciągle oglądany i odsłony są nabijane w o wiele większej ilości. W ciągu 24 godziny trailer
Szybkich i wściekłych 9 osiągnął 151 mln wyświetleń - jest to nowy rekord dla studia Universal.
Swoje dodał również spot z Super Bowl, który osiągnął 8 mln wyświetleń w 24 godziny. To też wpłynęło na oglądalność zwiastuna, która nie zwalniała tempa - łącznie w 24 godziny od Super Bowl oba wideo łącznie zanotowały
110,9 mln wyświetleń. Dla porównania w tej kategorii na drugiej pozycji jest
Czarna wdowa z wynikiem 18,1 mln wyświetleń. Dziennikarze z zachodnich portali wskazują na to, że pod każdym względem ten weekend należał do
Szybkich i wściekłych 9.
To też wpłynęło na media społecznościowe. W ciągu 24 godziny na Twitterze połowa postów dotyczyła
Szybkich i wściekłych 9, a hashtag z tytułem stał się drugim najważniejszym trendem na świecie. Popularny był też hashtag #HanIsAlive, który wprowadził konsternację w mediach społecznościowych, bo niektórzy sądzili, że dotoczy to Hana Solo. Firmy analityczne nawet zmierzyły, że 93% opinii o zwiastunie jest pozytywna lub neutralna.
31 stycznia do sprzedaży w USA trafiły już bilety na premierowe seanse w maju. Przeważnie przedsprzedaż rusza miesiąc przed premierą. Według portalu Fandango na obecną chwilę sprzedaż jest o
50% lepsza niż w przypadku
Szybkich i wściekłych 8 oraz sprzedano
cztery razy więcej biletów w cztery dni, niż na
Szybcy i wściekli: Hobbs i Shaw w takim samym okresie. Oznacza to, że będziemy mówić o kapitalnym otwarciu w box office.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h