Z każdą zapowiedzią tudzież premierą nowego tytułu pojawiają się emocje i dyskusje z tym związane. Wystarczy sięgnąć lekko pamięcią i przypomnieć sobie zapowiedzi takich gier jak Battlefield 4 czy Call of Duty: Ghosts, gdzie gra zależnie od konsoli chodziła w innej rozdzielczości. Owszem powinniśmy oczekiwać od PS4/XOne jak najlepszej wydajności tylko pamiętajmy, że to dopiero początki generacji i z czasem gry nabiorą pazura. Wystarczy przypomnieć sobie wygląd pierwszych gier z PS3, a tych, które kończyły jej żywot. Różnica na gołe oko jest ogromna.
Wczoraj informowaliśmy was, że The Crew otrzymało przybliżony czas premiery wyznaczony na jesień tego roku i zmierza w kierunku PS4, Xbox One oraz PC. Dyrektor kreatywny Julian Gerighty potwierdził dzisiaj, że The Crew na konsolach będzie działać w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Z jednej strony szkoda, że nie jest to 60 klatek, a z drugiej lepiej bawić się przy mniejszej ilości, ale chociaż stabilnej.