„The Crew” powinno działać w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekudnę
Wraz z nową generacją powrócił odwieczny problem związany z rozdzielczością oraz płynnością animacji. Nie ma się w sumie, co dziwić, ponieważ ludzie od najnowszych konsol oczekiwali wszystkiego co najlepsze.
Wraz z nową generacją powrócił odwieczny problem związany z rozdzielczością oraz płynnością animacji. Nie ma się w sumie, co dziwić, ponieważ ludzie od najnowszych konsol oczekiwali wszystkiego co najlepsze.
Z każdą zapowiedzią tudzież premierą nowego tytułu pojawiają się emocje i dyskusje z tym związane. Wystarczy sięgnąć lekko pamięcią i przypomnieć sobie zapowiedzi takich gier jak Battlefield 4 czy Call of Duty: Ghosts, gdzie gra zależnie od konsoli chodziła w innej rozdzielczości. Owszem powinniśmy oczekiwać od PS4/XOne jak najlepszej wydajności tylko pamiętajmy, że to dopiero początki generacji i z czasem gry nabiorą pazura. Wystarczy przypomnieć sobie wygląd pierwszych gier z PS3, a tych, które kończyły jej żywot. Różnica na gołe oko jest ogromna.
Wczoraj informowaliśmy was, że The Crew otrzymało przybliżony czas premiery wyznaczony na jesień tego roku i zmierza w kierunku PS4, Xbox One oraz PC. Dyrektor kreatywny Julian Gerighty potwierdził dzisiaj, że The Crew na konsolach będzie działać w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę. Z jednej strony szkoda, że nie jest to 60 klatek, a z drugiej lepiej bawić się przy mniejszej ilości, ale chociaż stabilnej.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat