IMDb TV nie jest kolejnym „zabójcą Netflixa”, ten serwis VoD funkcjonuje na odmiennych zasadach niż większość dużych graczy na rynku. Platforma oferuje dostęp do darmowych treści, które są przerywane reklamami. Ten model dystrybucji tak dobrze sprawdził się na rynku amerykańskim, że po kilku miesiącach funkcjonowania usługi firma planuje przeszczepić go na rynek europejski. Według zapowiedzi IMDb, już wkrótce w serwisie pojawią się tysiące dodatkowych pozycji, które mają zachęcić odbiorców ze Starego Kontynentu do zainteresowania się nowym graczem w branży VoD:
Dzięki IMDb TV widzowie odkrywają telewizję taką, jaką powinna być – darmowym zbiorem produkcji telewizyjnych i filmów klasy premium dostępnych bez przerwy. Cieszymy się z tego, że dzięki największemu w historii przypływowi tytułów do IMDb TV oraz nadchodzącej ekspansji na Europę klienci będą mogli cieszyć się tym wszystkim, co ma do zaoferowania IMDb TV, bez żadnych opłat – powiedział Mark Eamer, wiceprezes IMDb TV.
Wśród zapowiadanych nowości mają znaleźć się produkcje m.in. od studiów Warner Bros., Sony Pictures Entertainment czy MGM, dzięki czemu widzowie będą mogli obejrzeć za darmo takie hity jak Captain Fantastic czy La La Land. Podobno w ciągu roku objętość biblioteki ma rozrosnąć się o przeszło 300 procent, choć dokładna lista nowych produkcji nie została jeszcze udostępniona. Na razie niewiadomą pozostaje także data debiutu serwisu na rynku europejskim. Firma ograniczyła się jedynie do enigmatycznego stwierdzenia, że skorzystamy z IMDb w "późniejszych miesiącach tego roku".
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj