Wielu fanów zauważyło, że skok Crasha nie jest taki, jak był wcześniej, zwłaszcza w pierwszej grze. Ostrożnie rozważaliśmy wybór zrównania wszystkich gier, w taki sposób, w jaki działają punkty zapisu i rundy bonusowe, aby gracze mieli jednolite doświadczenie we wszystkich grach w Crash Bandicoot N.Sane Trilogy. (...) Ostatecznie skończyliśmy na dostosowywaniu skoku nieco inaczej w każdej grze, tak by przypominał on oryginał. Mimo tego, w grze Crash Bandicoot są drobne różnice, z czego główna polega na tym, że opada się szybciej po puszczeniu przycisku X, niż w oryginalnej produkcji. Słyszeliśmy też pytania odnośnie tego, jak model Crasha wchodzi w interakcje z platformami i przeciwnikami. Nasz silnik zawiera inny model detekcji kolizji niż w oryginale i to w połączeniu z dodaną fizyką sprawia, że pewne skoki wymagają większej precyzji niż w oryginale.Twórcy przyznają więc, że poziom trudności rzeczywiście może wydawać się więc większy, ale jest on łagodzony przez współczesne dodatki, takie jak punkty kontrolne itd.
Uwspółcześnienie zapisów i punktów kontrolnych sprawia, że pierwsza część gry wybacza więcej niż oryginał. Na dodatek dodaliśmy DDA (dynamiczne skalowanie poziomu trudności, które po raz pierwszy pojawiło się w 2. i 3. części) do naszego Crasha Bandicoot, dzięki czemu Crash otrzymuje maski Aku Aku i punkty kontrolne po kilku poroazkach na danym poziomie. Wymagana jest większa precyzja, przez co rozgrywka wypada inaczej. Jeśli jesteś nowym graczem to być może lepszym pomysłem będzie rozpoczęcie od 2. i 3. części, a następnie powrót do Crash Bandicoot z nabytym doświadczeniem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj