- "Battlefront" nie skupia się na bitwach kosmicznych. Stawiamy na walkę planetarną, m.in. na takich planetach jak Endor, czy Hoth, ale same bitwy ulokowane są na ich powierzchni, a nie w kosmosie. Przestrzeń kosmiczna to trudny temat. Nie z perspektywy developingu, ale logistyki. Czy daje ona więcej frajdy? Niekoniecznie - powiedział Patrick Back z DICE.Czytaj także: Limitowane edycje konsoli PlayStation 4 z grą „Star Wars: Battlefront”
- Od początku skupialiśmy się na ogromnych bitwach na planetach i chcieliśmy to zrobić w odpowiedni sposób. Walka X-Wingami i TIE wygląda genialnie - dodał Craing McLeod - jeden z producentów.Przedstawiciele EA DICE zapowiedzieli, że chcą wspierać "Star Wars: Battlefront" wieloma dodatkami już po premierze filmu "Star Wars: The Force Awakens". Mają na to jasny plan, tak by w grze pojawiały się m.in. lokacje, które dopiero pojawią się w nowym filmie. Premiera "Star Wars: Battlefront" odbędzie się 19 listopada.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj