W We happy few zabraknie standardowych ustawień poziomu trudności. Zamiast tego, twórcy pozwolą graczom na wybranie swojego "stylu gry", co będzie miało wpływ także na to, jak wymagająca będzie rozgrywka. Czytaj także: Halo Wars 2 w złocie. Twórcy chwalą się ukończeniem prac nad grą Gra umożliwi wybór jednego z trzech typów zabawy.
  • Birdwatcher  - z naciskiem na poznawanie świata, bez potrzeby często dbania o potrzeby naszej postaci i z niezbyt wymagającą walką. Tryb ten będzie przeznaczony dla osób, które nie przepadają za survivalem, ale chciałyby mimo wszystko spróbować We Happy Few.
  • Downer - zbalansowana zabawa, ale bez przesadnie wysokiego poziomu trudności. Podstawowy tryb rozgrywki.
  • Vigilante - tryb przeznaczony dla graczy, którzy oczekują od gier wyzwania. Największy nacisk na elementy survivalowe.
Ujawniono też, że w produkcji tej pojawią się jeszcze dwie dodatkowe opcje, które zależnie od potrzeb można włączyć lub wyłączyć.
  • Permadeath - śmierć oznacza definitywny koniec rozgrywki i konieczność rozpoczęcia jej od nowa.
  • Second Wind - po śmierci przebudzamy się, tracąc jedynie część przedmiotów.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie w materiale wideo. We happy few dostępne jest we wczesnym dostępie na Steamie i konsoli Xbox One. Premiera gry przewidziana jest na ten rok, ale dokładna data nie jest znana.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj