Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że zarówno Wiadomości na TVP1 jak i Fakty na TVN i TVN 24 Biznes i Świat straciły w styczniu widzów.
W okresie od 1 do 31 stycznia 2016 roku Wiadomości oglądało średnio
3,70 mln widzów, a udział w rynku wyniósł 23%. W porównaniu do stycznia 2015 roku, program informacyjny Telewizji Polskiej stracił 410 tys. widzów (blisko 10%). Rok temu Wiadomości oglądało bowiem 4,11 mln Polaków. Należy jednak zauważyć, że Wiadomości zanotowały niewielki (80-tysięczny) spadek na przestrzeni jednego miesiąca. W grudniu 2015 roku program śledziło
3,78 mln widzów.
Największa konkurencja Wiadomości - program informacyjny TVN-u Fakty również stracił widzów. W styczniu 2016 roku Fakty oglądało średnio
3,56 mln widzów. W porównaniu do stycznia 2015 roku, program informacyjny TVN-u zanotował niewielki, 60 tysięczny wzrost widowni. Z kolei w porównaniu do grudnia 2015 Fakty zanotowały 300-tysięczny wzrost oglądalności.
Czytaj także: LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy – kolejne informacje
Warto pamiętać, że Fakty emitowane są również na antenie TVN24 Biznes i Świat, a tam ogląda je dodatkowe 160 tys. widzów. Dlatego też łączna widownia Faktów na obu kanałach należących do TVN wynosi
3,73 mln widzów i jest to spadek o 180 tys. widzów w porównaniu z wynikiem uzyskanym miesiąc wcześniej (3,91 mln widzów).
Podsumowując - zarówno Wiadomości jak i Fakty w okresie od 1 do 31 stycznia straciły widzów w porównaniu z grudniem 2015 roku. Program TVP zanotował 80-tysięczny spadek, a serwis informacyjny TVN - 180 tys. spadek.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h