Wiadomości i Fakty – programy informacyjne tracą widzów
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że zarówno Wiadomości na TVP1 jak i Fakty na TVN i TVN 24 Biznes i Świat straciły w styczniu widzów.
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że zarówno Wiadomości na TVP1 jak i Fakty na TVN i TVN 24 Biznes i Świat straciły w styczniu widzów.
W okresie od 1 do 31 stycznia 2016 roku Wiadomości oglądało średnio 3,70 mln widzów, a udział w rynku wyniósł 23%. W porównaniu do stycznia 2015 roku, program informacyjny Telewizji Polskiej stracił 410 tys. widzów (blisko 10%). Rok temu Wiadomości oglądało bowiem 4,11 mln Polaków. Należy jednak zauważyć, że Wiadomości zanotowały niewielki (80-tysięczny) spadek na przestrzeni jednego miesiąca. W grudniu 2015 roku program śledziło 3,78 mln widzów.
Największa konkurencja Wiadomości - program informacyjny TVN-u Fakty również stracił widzów. W styczniu 2016 roku Fakty oglądało średnio 3,56 mln widzów. W porównaniu do stycznia 2015 roku, program informacyjny TVN-u zanotował niewielki, 60 tysięczny wzrost widowni. Z kolei w porównaniu do grudnia 2015 Fakty zanotowały 300-tysięczny wzrost oglądalności.
Czytaj także: LEGO Star Wars: Przebudzenie Mocy – kolejne informacje
Warto pamiętać, że Fakty emitowane są również na antenie TVN24 Biznes i Świat, a tam ogląda je dodatkowe 160 tys. widzów. Dlatego też łączna widownia Faktów na obu kanałach należących do TVN wynosi 3,73 mln widzów i jest to spadek o 180 tys. widzów w porównaniu z wynikiem uzyskanym miesiąc wcześniej (3,91 mln widzów).
Podsumowując - zarówno Wiadomości jak i Fakty w okresie od 1 do 31 stycznia straciły widzów w porównaniu z grudniem 2015 roku. Program TVP zanotował 80-tysięczny spadek, a serwis informacyjny TVN - 180 tys. spadek.
Źródło: wirtualnemedia.pl / Fot. TVP
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat