Nadchodzące Warcraft: Arclight Rumble nie miało być jedyną mobilną grą w tym popularnym uniwersum. Pozostałe projekty zostały jednak skasowane z powodów biznesowych.
Na początku sierpnia głośno zrobiło się o filmie
Batgirl. Przypomnijmy, że budżet produkcji wynosił około 90 milionów dolarów i była ona już niemal gotowa do debiutu, ale ostatecznie zdecydowano się z tego zrezygnować. Film nie trafi ani do kin, ani też nie pojawi się na platformie HBO Max. Okazuje się, że podobne sytuacje zdarzają się również w branży gier. Dziennikarze serwisu Bloomberg, Jason Schreier oraz Zheping Huang ujawnili, że firmy Blizzard oraz NetEase pracowały nad mobilną wersją
World of Warcraft. Prace nad tym projektem trwały 3 lata, ale ostatecznie trafił on do kosza i najprawdopodobniej nigdy nie ujrzy światła dziennego.
Na temat samej gry nie wiadomo zbyt wiele. Projekt znany był pod nazwą kodową Neptune i miał być MMORPG. Nie planowano jednak stworzenia portu wersji pecetowej, bo miał być to spin-off z akcją osadzoną w tym samym uniwersum, ale w innych czasach. Dokładnego powodu skasowania produkcji nie zdradzono. Schreier wspomina, że nie chodziło o ich jakość, a o "przyczyny biznesowe".Przedstawiciele Blizzarda i NetEase zdecydowali się nie komentować sprawy.
https://twitter.com/jasonschreier/status/1554844102365265921
Co ciekawe, dziennikarze Bloomberga donoszą, że nie był to jedyny anulowany projekt Blizzarda. Podobny los miała spotkać gra w uniwersum
Warcrafta w stylu
Pokemon Go. Wykorzystujący geolokalizację projekt o nazwie kodowej Orbis miał znajdować się w produkcji od ponad czterech lat.
https://twitter.com/jasonschreier/status/1554845440268460033
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h