Branża gier też ma swoją Batgirl. Blizzard anulował mobilne World of Warcraft po 3 latach prac
Nadchodzące Warcraft: Arclight Rumble nie miało być jedyną mobilną grą w tym popularnym uniwersum. Pozostałe projekty zostały jednak skasowane z powodów biznesowych.
Nadchodzące Warcraft: Arclight Rumble nie miało być jedyną mobilną grą w tym popularnym uniwersum. Pozostałe projekty zostały jednak skasowane z powodów biznesowych.
Na początku sierpnia głośno zrobiło się o filmie Batgirl. Przypomnijmy, że budżet produkcji wynosił około 90 milionów dolarów i była ona już niemal gotowa do debiutu, ale ostatecznie zdecydowano się z tego zrezygnować. Film nie trafi ani do kin, ani też nie pojawi się na platformie HBO Max. Okazuje się, że podobne sytuacje zdarzają się również w branży gier. Dziennikarze serwisu Bloomberg, Jason Schreier oraz Zheping Huang ujawnili, że firmy Blizzard oraz NetEase pracowały nad mobilną wersją World of Warcraft. Prace nad tym projektem trwały 3 lata, ale ostatecznie trafił on do kosza i najprawdopodobniej nigdy nie ujrzy światła dziennego.
Na temat samej gry nie wiadomo zbyt wiele. Projekt znany był pod nazwą kodową Neptune i miał być MMORPG. Nie planowano jednak stworzenia portu wersji pecetowej, bo miał być to spin-off z akcją osadzoną w tym samym uniwersum, ale w innych czasach. Dokładnego powodu skasowania produkcji nie zdradzono. Schreier wspomina, że nie chodziło o ich jakość, a o "przyczyny biznesowe".Przedstawiciele Blizzarda i NetEase zdecydowali się nie komentować sprawy.
Co ciekawe, dziennikarze Bloomberga donoszą, że nie był to jedyny anulowany projekt Blizzarda. Podobny los miała spotkać gra w uniwersum Warcrafta w stylu Pokemon Go. Wykorzystujący geolokalizację projekt o nazwie kodowej Orbis miał znajdować się w produkcji od ponad czterech lat.
Źródło: bloomberg.com, twitter.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat