Branża gier też ma swoją Batgirl. Blizzard anulował mobilne World of Warcraft po 3 latach prac
Nadchodzące Warcraft: Arclight Rumble nie miało być jedyną mobilną grą w tym popularnym uniwersum. Pozostałe projekty zostały jednak skasowane z powodów biznesowych.
Nadchodzące Warcraft: Arclight Rumble nie miało być jedyną mobilną grą w tym popularnym uniwersum. Pozostałe projekty zostały jednak skasowane z powodów biznesowych.
Na początku sierpnia głośno zrobiło się o filmie Batgirl. Przypomnijmy, że budżet produkcji wynosił około 90 milionów dolarów i była ona już niemal gotowa do debiutu, ale ostatecznie zdecydowano się z tego zrezygnować. Film nie trafi ani do kin, ani też nie pojawi się na platformie HBO Max. Okazuje się, że podobne sytuacje zdarzają się również w branży gier. Dziennikarze serwisu Bloomberg, Jason Schreier oraz Zheping Huang ujawnili, że firmy Blizzard oraz NetEase pracowały nad mobilną wersją World of Warcraft. Prace nad tym projektem trwały 3 lata, ale ostatecznie trafił on do kosza i najprawdopodobniej nigdy nie ujrzy światła dziennego.
Na temat samej gry nie wiadomo zbyt wiele. Projekt znany był pod nazwą kodową Neptune i miał być MMORPG. Nie planowano jednak stworzenia portu wersji pecetowej, bo miał być to spin-off z akcją osadzoną w tym samym uniwersum, ale w innych czasach. Dokładnego powodu skasowania produkcji nie zdradzono. Schreier wspomina, że nie chodziło o ich jakość, a o "przyczyny biznesowe".Przedstawiciele Blizzarda i NetEase zdecydowali się nie komentować sprawy.
Co ciekawe, dziennikarze Bloomberga donoszą, że nie był to jedyny anulowany projekt Blizzarda. Podobny los miała spotkać gra w uniwersum Warcrafta w stylu Pokemon Go. Wykorzystujący geolokalizację projekt o nazwie kodowej Orbis miał znajdować się w produkcji od ponad czterech lat.
Źródło: bloomberg.com, twitter.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat