Studio Visceral Games zniknęło z mapy deweloperów pracujących nad grami wideo, a ich projekt osadzony w świecie Gwiezdnych Wojen, do którego zaangażowali Amy Henning, pracującą w przeszłości przy grach z serii Uncharted: The Nathan Drake Collection, trafił do fazy projektowania. Gra już nie ukaże się w pierwotnym zamyśle twórców, a przyczyną zawieszenia projektu i likwidacji studia były głównie względy ekonomiczne. Blake Jorgensen, menedżer odpowiedzialny w Electronic Arts za kwestie finansowe, w swoim wystąpieniu podczas Credit Suisse Technology, Media & Telecom, przekazał, że w tym przypadku zadecydowała ekonomia i wysokie koszta produkcji oraz liniowość gry, której "gracze dzisiaj już tak nie lubią".
Podczas analizowania postępów w pracach, tytuł wyglądał coraz bardziej na liniową pozycję, których gracze dzisiaj nie lubią już w takim samym stopniu, jak pięć czy dziesięć lat temu. Innymi słowy, firma prezentowała stanowisko, że z singleplayerowej gry nie da się uzyskać takich wpływów, żeby odzyskać pieniądze wyłożone na stworzenie ambitnej produkcji. Skasowany projekt ma szansę zaistnieć w świadomości gracza w innej formie. Dotychczasowe materiały produkcyjne trafiły do EA Worldwide Studios, które ma się zajmować projektem i ostatecznie ma z niego wyłonić się taka gra, na którą gracze czekają.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj