Względy ekonomiczne doprowadziły do zamknięcia Visceral Games
EA nie wierzyło w sukces gry Star Wars produkowanej przez Visceral Games, więc wolało zamknąć studio zasłaniając się ekonomią.
EA nie wierzyło w sukces gry Star Wars produkowanej przez Visceral Games, więc wolało zamknąć studio zasłaniając się ekonomią.

Studio Visceral Games zniknęło z mapy deweloperów pracujących nad grami wideo, a ich projekt osadzony w świecie Gwiezdnych Wojen, do którego zaangażowali Amy Henning, pracującą w przeszłości przy grach z serii Uncharted: The Nathan Drake Collection, trafił do fazy projektowania. Gra już nie ukaże się w pierwotnym zamyśle twórców, a przyczyną zawieszenia projektu i likwidacji studia były głównie względy ekonomiczne.
Blake Jorgensen, menedżer odpowiedzialny w Electronic Arts za kwestie finansowe, w swoim wystąpieniu podczas Credit Suisse Technology, Media & Telecom, przekazał, że w tym przypadku zadecydowała ekonomia i wysokie koszta produkcji oraz liniowość gry, której "gracze dzisiaj już tak nie lubią".
Podczas analizowania postępów w pracach, tytuł wyglądał coraz bardziej na liniową pozycję, których gracze dzisiaj nie lubią już w takim samym stopniu, jak pięć czy dziesięć lat temu.Innymi słowy, firma prezentowała stanowisko, że z singleplayerowej gry nie da się uzyskać takich wpływów, żeby odzyskać pieniądze wyłożone na stworzenie ambitnej produkcji.
Skasowany projekt ma szansę zaistnieć w świadomości gracza w innej formie. Dotychczasowe materiały produkcyjne trafiły do EA Worldwide Studios, które ma się zajmować projektem i ostatecznie ma z niego wyłonić się taka gra, na którą gracze czekają.
Źródło: dualshockers.com / fot. EA



naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1994, kończy 31 lat
ur. 1991, kończy 34 lat
ur. 1992, kończy 33 lat
ur. 1990, kończy 35 lat
ur. 1991, kończy 34 lat

