Względy ekonomiczne doprowadziły do zamknięcia Visceral Games
EA nie wierzyło w sukces gry Star Wars produkowanej przez Visceral Games, więc wolało zamknąć studio zasłaniając się ekonomią.
EA nie wierzyło w sukces gry Star Wars produkowanej przez Visceral Games, więc wolało zamknąć studio zasłaniając się ekonomią.
Studio Visceral Games zniknęło z mapy deweloperów pracujących nad grami wideo, a ich projekt osadzony w świecie Gwiezdnych Wojen, do którego zaangażowali Amy Henning, pracującą w przeszłości przy grach z serii Uncharted: The Nathan Drake Collection, trafił do fazy projektowania. Gra już nie ukaże się w pierwotnym zamyśle twórców, a przyczyną zawieszenia projektu i likwidacji studia były głównie względy ekonomiczne.
Blake Jorgensen, menedżer odpowiedzialny w Electronic Arts za kwestie finansowe, w swoim wystąpieniu podczas Credit Suisse Technology, Media & Telecom, przekazał, że w tym przypadku zadecydowała ekonomia i wysokie koszta produkcji oraz liniowość gry, której "gracze dzisiaj już tak nie lubią".
Podczas analizowania postępów w pracach, tytuł wyglądał coraz bardziej na liniową pozycję, których gracze dzisiaj nie lubią już w takim samym stopniu, jak pięć czy dziesięć lat temu.Innymi słowy, firma prezentowała stanowisko, że z singleplayerowej gry nie da się uzyskać takich wpływów, żeby odzyskać pieniądze wyłożone na stworzenie ambitnej produkcji.
Skasowany projekt ma szansę zaistnieć w świadomości gracza w innej formie. Dotychczasowe materiały produkcyjne trafiły do EA Worldwide Studios, które ma się zajmować projektem i ostatecznie ma z niego wyłonić się taka gra, na którą gracze czekają.
Źródło: dualshockers.com / fot. EA
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 41 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1959, kończy 65 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1962, kończy 62 lat