YouTube zdecydowało się usunąć nową reklamę horroru The Nun, zaledwie dwa dni po tym, jak zadebiutowała ona w sieci. Klip utrzymany był w konwencji jump scare - na ekranach znienacka wyskakiwała ogromna przerażająca twarz potwornej zakonnicy, czemu towarzyszyły krzyki i piski. Kilkusekundowa reklama poprzedzona była symbolem zmniejszania głośności, jednak niebędący w temacie internauta rzeczywiście mógł się go przestraszyć. Użytkownicy uznali tę reklamę za niezwykle niepokojącą, a nawet irytującą, a na Twitterze zaczęło pojawiać się następujące ostrzeżenie:
UWAGA! Jeśli na YouTube widzisz reklamę, która rozpoczyna się ikonką ściszania dźwięku, wiedz, że to nowy jump scare promujący horror Zakonnica. Radzę odwrócić wzrok i/albo wyłączyć dźwięk jeśli jesteś podatny na lęki lub po prostu nienawidzisz jump scare'ów.
Teraz YouTube zdecydowało się zdjąć reklamę, uznając, że narusza ona przepisy. Klip nie wyskakuje już przy okazji oglądania treści zamieszczonych w serwisie, jednak niektórzy fani zdążyli go nagrać i opublikowali w sieci. Reklamę możecie zobaczyć poniżej: Zakonnica zadebiutuje w polskich kinach we wrześniu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj