 
 
                                    YouTube zdecydowało się usunąć nową reklamę horroru The Nun, zaledwie dwa dni po tym, jak zadebiutowała ona w sieci. Klip utrzymany był w konwencji jump scare - na ekranach znienacka wyskakiwała ogromna przerażająca twarz potwornej zakonnicy, czemu towarzyszyły krzyki i piski. Kilkusekundowa reklama poprzedzona była symbolem zmniejszania głośności, jednak niebędący w temacie internauta rzeczywiście mógł się go przestraszyć. Użytkownicy uznali tę reklamę za niezwykle niepokojącą, a nawet irytującą, a na Twitterze zaczęło pojawiać się następujące ostrzeżenie:
Teraz YouTube zdecydowało się zdjąć reklamę, uznając, że narusza ona przepisy. Klip nie wyskakuje już przy okazji oglądania treści zamieszczonych w serwisie, jednak niektórzy fani zdążyli go nagrać i opublikowali w sieci. Reklamę możecie zobaczyć poniżej:
Zakonnica zadebiutuje w polskich kinach we wrześniu.
Źródło: screenrant.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
 
 
    
 
 
                         
         
                                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
                    
                     
             
             
             
            