Zamówienie pełnego sezonu dla Once Upon A Time nie jest wielką niespodzianką. Po dwóch tygodniach emisji bajkowy dramat producentów Zagubionych Edwarda Kitsisa i Adama Horowitza stał się najchętniej oglądanym, nowym dramatem jesieni gromadząc przed telewizorami prawie 13 mln widzów.

Całkiem dobrze radzą sobie też komedie ABC. Powrót Tima Allena do telewizji w Last Man Standing okazał się sporym sukcesem. Happy Endings w drugim sezonie również radzi sobie bardzo dobrze, dlatego stacja wydłużyła zamówienie do 22 odcinków.

Najgorzej wygląda sytuacja Pan Am, który nie spełnia oczekiwań stacji. Wrześniowy start był bardzo dobry, ale już w drugim odcinku dramat z Christiną Ricci stracił 3 mln widzów. Teraz oglądalność jest stabilna, ale Pan Am ma problemy z utrzymaniem współczynnika 2.0 w przedziale 18-49. Dlatego też małym kredytem zaufania jest zamówienie pięciu dodatkowych scenariuszy. Zostaną one wykorzystane w momencie, gdy Pan Am otrzyma pełny sezon.

Once Upon a Time i Last Man Standing dołączyły do premierowych Revenge i Suburgatory, które również otrzymały zamówienia pełnego sezonu.

ABC nie wspomniało nic o komedii Man Up i wiele wskazuje na to, że serial nie dotrwa do stycznia.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj