"Candy or not Candy?"

Nie tyle samodzielny program telewizyjny, co segment specjalny - pokazuje, jak celebryci zmuszani są do przetestowania swojego szczęścia. Prowadzący prosi ich o podejście do przedmiotu, takiego jak klamka czy but, i... ugryzienie go. Jeżeli mają szczęście, będzie to czekolada lub inny rodzaj słodkości, a jeżeli nie... Cóż, przynajmniej dowiedzą się, jak smakuje skóra czy metal. [video-browser playlist="730242" suggest=""]

"vs Arashi"

Arashi to jedna z najbardziej popularnych grup idoli, czyli osób, które tańczą, śpiewają, grają w filmach, prowadzą programy telewizyjne i reklamują każdy możliwy produkt. W „vs Arashi” zapraszają znane osoby, by zmierzyły się z nimi w konkurencjach fizycznych, takich jak wspinanie się po sztucznej ściance czy kręgle. Może i ten program nie jest tak dziwny jak powyższe, ale mimo to bije rekordy popularności, ponieważ Japończycy uwielbiają oglądać swoich celebrytów w niecodziennych sytuacjach. [video-browser playlist="730243" suggest=""]

"SMAPxSMAP

Kolejny program prowadzony przez grupę idoli, w tym przypadku SMAP. Składa się z trzech segmentów: Bistro SMAP, specjalna scenka komediowa lub konkurencja fizyczna oraz końcowy występ. W pierwszym segmencie idole (podzieleni na dwie grupy) zmuszeni są do wymyślenia i ugotowania potraw, bazując tylko na składnikach, które wybiera gość specjalny. Gościem zazwyczaj jest celebryta, który w danym momencie promuje swój najnowszy film lub płytę. Po przygotowaniu jedzenia musi on zadecydować, która grupa wygrała. Scenka komediowa jest najczęściej krótkim przerywnikiem, w którym jeden z idoli wymyśla żart, używając nazwiska gościa lub nazwy tego, co on promuje. Ważne są końcowe występy, ponieważ członkowie SMAP zapraszają gwiazdy z całego świata (głównie twórców największych hitów), by z nimi zaśpiewały swoje najbardziej znane piosenki. Jest to prawdopodobnie jedyny rozrywkowy program telewizyjny tego rodzaju, w którym można zobaczyć wspólny występ lokalnych idoli i zachodnich celebrytów. W poniższym fragmencie gościem była Lady Gaga. [video-browser playlist="730244" suggest=""]

"Takeshi's Castle"

Jest to program znany zarówno w Japonii, jak i na całym świecie. „Takeshi's Castle” zakończył emisję w 1989 roku, ale programy wzorowane na nim, jak na przykład „WipeOut”, nadal cieszą się ogromną popularnością. Idea jest prosta: uczestnicy (w końcu nie celebryci!) próbują pokonać skomplikowany tor przeszkód, eliminując po drodze swoich przeciwników. Osoby, którym udało się przedostać na sam koniec, muszą stoczyć walkę z Takeshim, atakując jego zamek (początkowo za pomocą pistoletów wodnych, z czasem wprowadzono lasery). Współczesne wersje „Takeshi's Castle” skupiają się na samym torze przeszkód, a zwycięzcą zostaje ten, kto pokona go w najkrótszym czasie. [video-browser playlist="730245" suggest=""]

"Majide! I survived a Japanese game show!"

Na koniec połączenie powyższych programów, ale z niewielką zmianą. „Majide” nagrywane jest w Japonii, jednak uczestnikami nie są ani japońscy celebryci, ani zwykli, szarzy obywatele owego państwa. Do programu zapraszani są tylko Amerykanie, by na własnej skórze przekonali się, jak trudno jest przetrwać w japońskich programach telewizyjnych. Do typowych konkurencji fizycznych dodano element prosto z amerykańskich reality show – uczestnicy zamykają się w pokojach rodem z "Big Brothera" i opowiadają, co czuli i myśleli w każdej sekundzie „Majide”. Nic tak nie pozwala zrozumieć, o co chodzi w japońskich programach, jak występ w nich. [video-browser playlist="730246" suggest=""]
Strony:
  • 1
  • 2 (current)
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj