Netflix pokazał przy 3. sezonie Narcos, że promocja serialu nie musi być oklepana i nudna. Rozmaite oryginalne pomysły na całym świecie robiły furorę.
Trzeci sezon
Narcos był promowany pomysłowymi filmami w Internecie. To tyczy się przede wszystkim polskiego poletka, gdzie podczas meczu eliminacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Polski z Danią poleciała taka oto reklama. Rzecz, która przyciągnęła uwagę zabawnym pomysłem. Teraz już wiemy, ile Realów Madryt kartel mógł sobie kupić.
Nie jest to jednak jedyna ciekawa reklama z naszego podwórka. Nie zabrakło też serii pokazującej, co w tym czasie robiła polska mafia. Na początek
Alcos o SCHNAPSGATE.
A wiedzieliście, że polska mafia w latach 90. prowadziła interesy prawie jak kartel z Kolumbii? Prawie... bo to kwestia skali. Wideo o pięknym tytule
Polcos przedstawia szczegóły w świetny sposób:
Kwestia skali była kontynuowana w kolejnym filmiku o nazwie
Narcopolcos, który porównywał rozmach przemytów i zysków w Polsce do tego, co robił kartel z Cali.
Nie można zapomnieć też o specjalnym wideo, w którym członkowie kartelu z Cali grożą piratom. Ktokolwiek ściągał nielegalnie
Narcos, musi się mieć na baczności...
Właśnie zobaczyliście świetne przykłady z polskiego podwórka. Na kolejnej stronie zobaczycie, jak fajne działania Netflix przeprowadził, m.in. w Paryżu, klubach i pubach w USA, madryckim metrze, holenderskiej plaży i na brytyjskiej stronie poświęconej piłce nożnej.
Strony:
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h