„Ruiner” to gra reprezentująca charakterystyczny gatunek top down, ale poza formą prezentacji oferuje znacznie więcej. Według twórców to projekt będący połączeniem science fiction i cyberpunku z domieszką intryg kryminalnych. Twórcy z Reikon Games zapowiadają, że fabuła zbliża się tematyką nie tylko do takich gier jak „Deus Ex” czy „Syndicate”, ale klimatem zahacza również o atmosferę filmów i seriali m.in. “The Raid”, „House of Cards” czy „Person of Interest”. Autorzy podkreślają jednak, że główną inspiracją pozostaje dla nich rzeczywistość, już istniejące i szybko rozwijające się technologie komunikacyjne oraz rozrywkowe.
Fabuła przeniesie graczy do niedalekiej przyszłości, gdzie świat wirtualny jest tak samo ważny jak realny. W wirtualnej rzeczywistości ludzie zbudowali swoje własne światy zamknięte w fortecach danych i wykorzystują je do najróżniejszych celów, często nielegalnych i amoralnych. „Ruiner” jest wariacją na temat możliwej przyszłości, w której zaawansowane technologie symulujące rzeczywistość mogą zostać wykorzystane do nadużyć i ukazującej los ludzi uwikłanych w sposób wykorzystania tej technologii. Głównymi bohaterami jest dwójka śmiałków, którzy chcą przeniknąć do podziemia kryminalnych usług świadczonych za pomocą tej technologii i wyrównać rachunki z jej głównymi dostarczycielami. Wspólnie tworzą zgrany duet, który się uzupełnia. Jeden z bohaterów to były ochroniarz działający w świecie realnym. Drugą postacią jest śmiertelnie skuteczna samorodna hakerka, potrafiącą włamywać się do każdego systemu i znaleźć tam istotne dla obojga informacje. Rozgrywka w „Ruiner” ma być łatwa do zrozumienia, a sama gra - trudna do pokonania. Mechanika polega przede wszystkim na szybkiej, dynamicznej akcji, w której częsta śmierć jest nieodzownym elementem zabawy. Gracz może korzystać z upuszczonej przez przeciwników broni, a także będzie miał do dyspozycji dodatkowe narzędzia walki, m.in. patrolująco-walczącą dronę, tarczę energetyczną czy tryby elektronicznej maski wpływające na sposób rozgrywki i dodające nowe możliwości taktyczne. W tej chwili twórcy skupiają się wyłącznie na trybie dla pojedynczego gracza, aczkolwiek obecność dwóch bohaterów może sugerować, że w grze znajdzie się też tryb kooperacji (popularny w tytułach z gatunku top down). W „Ruiner” istniał będzie też system rankingowy, umożliwiający graczom porównywanie swoich wyników i osiągnięć. Celem Reikon Games jest stworzenie ambitnej produkcji, która ma cechować się zróżnicowanym klimatem (wspomniane światy – wirtualny i realny), unikalnym stylem wizualnym i charakterystyczną muzyką. „Ruiner” jest tworzony na silniku Unreal Engine 4 i projektowany jest pod kątem komputerów PC, choć twórcy nie wykluczają konwersji na konsole nowej generacji. Studio planuje premierę na I kwartał 2016 roku.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj