Super Bowl 2020 odbył się w nocy czasu polskiego z 2 na 3 lutego 2020 roku. Podczas transmisji telewizyjnej w Stanach Zjednoczonych zostały pokazane specjalnie przygotowane spoty promujące różne produkty. Reklam z Super Bowl  nie zobaczymy na ekranach telewizji, bo są to wyjątkowe i drogie w realizacji klipy, w których występują największe gwiazdy. Marka przede wszystkim chce promować się pomysłem i nazwiskami. Wszystkie spoty zostały opublikowane w internecie po emisji finału Super Bowl, więc celem tego artykułu jest zebranie ich dla Was w jednym miejscu. Osobny tekst powstanie dla spotów promujących filmowe i serialowe widowiska.

Rekordowy Super Bowl 2020

Cena 30-sekundowego spotu jest najwyższa w historii finałów Super Bowl, ponieważ trzeba za emisję zapłacić 5,6 mln dolarów. Dla porównania podczas pierwszego finału z 1967 roku spot kosztował od 37,500 do 42,500 dolarów. Po raz pierwszy milion dolarów zanotowano w 1995 roku, a dokładniej 1,15 mln dolarów. Dla porównania 2014 rok to kwota w wysokości 4,2 mln dolarów, a już 2019 roku kosztował 5,25 mln dolarów i wówczas była to rekordowa kwota. W ostatnich latach finał Super Bowl przeważnie oglądało ponad 100 mln Amerykanów. To zmieniło się w 2019 roku, w którym oglądalność spadła do 98,2 mln widzów. Po raz pierwszy od 2008 roku przyciągnęła mniej niż 100 mln Amerykanów. W 2020 roku podczas Super Bowl promowało się aż 40 marek. Wszystkie spoty dostępne w Internecie zebraliśmy dla Was w tym artykule.

Super Bowl 2020: reklamy

Mountain Drew Zero Sugar Spot napoju inspirowanym kultowym Lśnieniem Stanleya Kubricka. W głównych rolach występuje Bryan Cranston i Tracee Ellis Ross. Weather Tech Amerykański biznesmen dziękuje weterynarzom za prawdziwie niemożliwe wręcz wyleczenie pieska i zachęca do dotacji na rzecz fundacji finansującej leczenie zwierząt. Toyota Cobie Smulders promuje nową markę samochodu. Nie brak nawet potwora z kosmosu. Hard Rock  Reklama hotelu, kawiarenki i innych atrakcji znanej marki. W obsadzie Jennifer Lopez, Arod, DJ Khaled, Pitbull i Steven Van Zandt. Za kamerą sam Michael Bay. Coca Cola  Martin Scorsese i Jonah Hill promuję napój energetyczny. Jeep Bill Murray powraca do roli z Dnia świstaka. Ponownie jako Phill Connors przeżywa ten sam dzień.
Strony:
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj