Platforma Disney+ zadebiutowała na Polskim rynku 14 czerwca 2022 roku, co było wydarzeniem bardzo wyczekiwanym przez wielu kino- i serialomaniaków. W bibliotece już w chwili startu platformy znajdowało się ponad 800 filmów i 1000 seriali, a także 150 oryginalnych produkcji platformy. Od tego czasu ta liczba prawdopodobnie jeszcze wzrosła. Aby przyciągnąć użytkowników, Disney+ oferuje nowym i powracającym subskrybentom różne promocje, by zachęcić ich do wykupienia abonamentu.

Disney+ podpadł UOKiK?

Jedna z reklam zachęcających do wykupienia abonamentu w serwisie Disney+ znalazła się pod lupą UOKiK, który sprawdza, czy nie wprowadzała ona potencjalnego klienta w błąd. Wszystko za sprawą sposobu przedstawienia informacji, w tym układu graficznego oraz wielkości czcionki. UOKiK sprawdzi, czy reklama mogła sugerować inną wysokość opłat niż w rzeczywistości.  Specjalna promocja była dostępna we wrześniu z okazji Disney+ Day i umożliwiała wykupienie abonamentu w cenie 6,99 złotych zarówno starym, jak i nowym klientom. Oferta dotyczyła jednak tylko jednego miesiąca, UOKiK ma sprawdzić, czy informacja o powrocie do ceny wyjściowej po jednym miesiącu była wystarczająco jasna. 

Disney+ – kultowe seriale online

fot. Disney+
+24 więcej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj