M&M's – reklama z Mayą Rudolph
Marka M&M's ogłosiła, że miejsce animowanych cukierków zajmie aktorka Maya Rudolph tuż przed Super Bowl, czyli najważniejszym amerykańskim wydarzeniem reklamowym w roku. Aktorka powiedziała w wywiadzie dla NBC Today:Jestem miłośniczką słodyczy przez całe życie i czuję, że to wielki zaszczyt być poproszonym o bycie częścią kampanii tak legendarnej marki.
Sytuacja jest spowodowana ostrą krytyką, jaka spadła na markę po tym, jak na początku 2022 roku ogłosiła ona zmiany w swoich ikonicznych animowanych postaciach.
M&M's – zmiany w animowanych bohaterach
W 2022 roku marka M&M's zaprezentowała nowy wygląd swoich bohaterów, a także obdarowała ich bardziej zróżnicowanymi osobowościami. W ten sposób chciała podkreślić, jak ważne jest wyrażanie siebie i jaka siła tkwi w społeczności. Przykładowo Zielonemu M&M'sowi – wcześniej krytykowany za bycie „zbyt seksownym” – zmieniono kozaczki na obcasie na trampki, a także położono większy nacisk na feministyczne wartości. Pomarańczowy stał się pełny niepokoju, a do grupy dołączył Fioletowy, który miał być symbolem inkluzywności. To wszystko rozwścieczyło wiele osób o prawicowych poglądach, które głośno wyrażały swoje niezadowolenie, twierdząc między innymi, że to kolejny przykład „lewactwa”, które poszło za daleko. Firma M&M's wydała oświadczenie:W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy pewne zmiany w naszych ukochanych bohaterach. Nie byliśmy pewni, czy ktokolwiek to zauważy. I zdecydowanie nie myśleliśmy, że to „rozniesie” internet. Teraz to rozumiemy — nawet buty słodyczy mogą polaryzować… Dlatego zdecydowaliśmy się na nieokreśloną przerwę od naszych animowanych postaci.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj