Wiele zmieniło się przez 20 lat, od czasu premiery Baldur's Gate II - zarówno pod względem technologii, gier, jak i zasad D&D. Oryginalne gry korzystały z Advanced D&D, a teraz mamy już piątą edycję. Chcemy pracować z zasadami z piątej edycji, więc turowa walka miała znacznie więcej sensu. Nasze dwie poprzednie gry również korzystały z takiego systemu i przeniesienie tego do Baldur's Gate było czymś naturalnym - tłumaczy Matt Holland, odpowiedzialny za walkę w Baldur's Gate 3.
Taka zmiana ma też jeszcze jeden cel - sprawić, by gra była bardziej przystępna dla nowych graczy, którzy nie mieli do czynienia z wcześniejszymi częściami, a mogli np. grać w którąś z odsłon Original Sin.
Oczywiście, chcemy by starsi, powracający gracze mogli cieszyć się grą. Chcemy jednak też, by było to także dobrym doświadczeniem dla osób nowych w D&D.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj