Baldur's Gate 3 - dlaczego w grze jest turowa walka? Twórcy tłumaczą swoją decyzję
Baldur's Gate 3 bez walki w czasie rzeczywistym i aktywnej pauzy. Twórcy stawiają na starcia w turach i uważają, że jest to słuszna decyzja.
Baldur's Gate 3 bez walki w czasie rzeczywistym i aktywnej pauzy. Twórcy stawiają na starcia w turach i uważają, że jest to słuszna decyzja.
Baldur's Gate 3 to kontynuacja kultowej serii gier RPG, którą zapoczątkowano w 1998 roku. Nowa odsłona będzie mocno różnić się od poprzedniczek: zarówno pod względem oprawy audiowizualnej, jak i rozgrywki. Wiele osób zwróciło uwagę przede wszystkim na różnice w systemie walki. Do tej pory cykl oferował starcia w czasie rzeczywistym z możliwością skorzystania z aktywnej pauzy, jednak "trójka" stawia na pojedynki w turach, podobne do tych z Divinity: Original Sin.
Twórcy są świadomi tego, że taka zmiana dla wielu może być zaskakująca, jednak są też przekonani, że podjęli dobrą decyzję.
Taka zmiana ma też jeszcze jeden cel - sprawić, by gra była bardziej przystępna dla nowych graczy, którzy nie mieli do czynienia z wcześniejszymi częściami, a mogli np. grać w którąś z odsłon Original Sin.
Data premiery Baldur's Gate 3 nie została ujawniona, ale gra ma trafić do wczesnego dostępu na Steam jeszcze w tym roku.
Źródło: screenrant.com / fot. Larian Studios
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1975, kończy 49 lat
ur. 1945, kończy 79 lat