Baldur's Gate 3 - dlaczego w grze jest turowa walka? Twórcy tłumaczą swoją decyzję
Baldur's Gate 3 bez walki w czasie rzeczywistym i aktywnej pauzy. Twórcy stawiają na starcia w turach i uważają, że jest to słuszna decyzja.
Baldur's Gate 3 bez walki w czasie rzeczywistym i aktywnej pauzy. Twórcy stawiają na starcia w turach i uważają, że jest to słuszna decyzja.
Baldur's Gate 3 to kontynuacja kultowej serii gier RPG, którą zapoczątkowano w 1998 roku. Nowa odsłona będzie mocno różnić się od poprzedniczek: zarówno pod względem oprawy audiowizualnej, jak i rozgrywki. Wiele osób zwróciło uwagę przede wszystkim na różnice w systemie walki. Do tej pory cykl oferował starcia w czasie rzeczywistym z możliwością skorzystania z aktywnej pauzy, jednak "trójka" stawia na pojedynki w turach, podobne do tych z Divinity: Original Sin.
Twórcy są świadomi tego, że taka zmiana dla wielu może być zaskakująca, jednak są też przekonani, że podjęli dobrą decyzję.
Taka zmiana ma też jeszcze jeden cel - sprawić, by gra była bardziej przystępna dla nowych graczy, którzy nie mieli do czynienia z wcześniejszymi częściami, a mogli np. grać w którąś z odsłon Original Sin.
Data premiery Baldur's Gate 3 nie została ujawniona, ale gra ma trafić do wczesnego dostępu na Steam jeszcze w tym roku.
Źródło: screenrant.com / fot. Larian Studios
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1982, kończy 42 lat
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1979, kończy 45 lat