Bez względu na to, jak będzie wyglądać przyszłość branży gier, to treść zawsze będzie na pierwszym miejscu. Uzyskanie dobrych treści będzie jednak znacznie trudniejsze, gdy subskrypcja stanie się dominującym rozwiązaniem i wybrana grupa będzie decydować o tym, co trafi na rynek, a co nie. Najlepszym rozwiązaniem jest bezpośrednie dotarcie od deweloperów do graczy.
W dalszej części Vincke skrócił swoje wcześniejsze wypowiedzi do jednego wpisu, w którym podsumował swoje przemyślenia, a jednocześnie postawił sprawę jasno: gier Larian Studios nie zobaczymy w katalogach usług abonamentwoych.
Podsumowując: nie znajdziecie naszych gier w usługach oferujących subskrypcję, nawet jeśli szanuję to, że dla wielu twórców jest to szansą na stworzenie własnej gry. Nie mam z tym problemu. Chcę mieć tylko pewność, że drugi ekosystem nie zginie, bo jest on cenny.
https://twitter.com/LarAtLarian/status/1747562748781731850
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj