Alita: Battle Angel po miesiącach opóźniania w końcu zadebiutowała w USA i nie odnosi sukcesu. Film zebrał podczas długiego weekendu zaledwie 33 mln dolarów (27,8 mln dolarów w 3 dni). Z uwagi na budżet 170 mln dolarów plus koszty promocji jest to fatalny wynik. Pamiętajmy, że większość kwoty, którą producenci dostają z kieszeni pochodzi ze sprzedaży biletów w USA, więc jest to bardzo zła wiadomość dla twórców. Na świecie film radzi sobie lepiej i tam jest nadzieja na odzyskanie inwestycji. Film zebrał do tej pory 94,4 mln dolarów bez Chin i Japonii, gdzie to widowisko może sprzedać się najlepiej. Na drugą lokatę spada animacja The LEGO Movie 2: The Second Part z wynikiem 21,2 mln dolarów w 3 dni. Film do tej pory zebrał w USA kwotę 62,6 mln dolarów. Natomiast na świecie jest to łączny wynik w wysokości 34,7 mln dolarów. Sumując, na koncie 97,3 mln dolarów. Podium zamyka nowość Isn't It Romantic z wynikiem 14,2 mln dolarów w 3 dni. Wyników ze świata nie ma, bo tam będzie film dostępny tylko w Netflixie. Piąte miejsce to oczekiwany komediowy horror Happy Death Day 2U, który zbiera 9,8 mln dolarów (w 3 dni) przy budżecie 9 mln dolarów. Na świecie natomiast osiąga 11,8 mln dolarów. Sumując, na koncie 26,9 mln dolarów (z pokazami przedpremierowymi). Oto TOP 10 (wyniki z 3 dni):
Miejsce (poprzedni tydzień) Tytuł Przychód z weekendu w mln dolarów Łączny przychód z USA + ze świata w mln dolarów Budżet w mln dolarów Liczba tygodni na ekranie
1 (nowość) Alita: Battle Angel 27,8 36,5 + 94,4 170 1
2 (1) The LEGO Movie 2: The Second Part 21,2 62,6 + 34,7 99 2
3 (nowość) Isn't It Romantic 14,2 20,4 - 1
4 (2) What Men Want 10,9 36,1 + 2.5 20 2
5 (nowość) Happy Death Day 2U 9,8 13,5 + 11,8 9 1
6 (3) Cold Pursuit 6 21,1 - 2
7 (3) The Upside 5,6 94,1 + 9,8 37,5 6
8 (5) Glass 3,9 104,4 + 130,3 20 5
9 (6) The Prodigy 3,1 11 6 2
10 (7) Green Book 2,7 65,7 + 60,6 23 14
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj