Przez wiele lat PC było naszą główną platformą. Mimo że nadal będziemy korzystać z PC jako głównej platformy, mam nadzieję osiągnąć nasz cel 100 milionów kopii dzięki wkładowi tytułów AAA na smartfony - powiedział COO Capcomu, Haruhiro Tsujimoto w wypowiedzi dla Bloomberga.
Tsujimoto dodał, że firma już wcześniej myślała o tym segmencie rynku, ale nie zdecydowała się na taki krok z uwagi na ograniczenia technologiczne.
Gry wysokiej jakości Capcomu stały się wreszcie grywalne na smartfonach dzięki iPhone 15 Pro. Oczywiście, chcieliśmy to zrobić znacznie wcześniej, ale nasza technologia nie spełniała wymagań. Teraz kiedy mamy technologię, możemy kontynuować wprowadzanie naszych gier na smartfony.
Dyrektor operacyjny japońskiej korporacji odniósł się również do tematu hipotetycznej oferty wykupu ze strony Microsoftu, mówiąc, że „uprzejmie odrzuciłby” taką propozycję i uważa, że lepszym rozwiązaniem dla obu firm byłby status równego partnera.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj