

Japoński Capcom jest pierwszym wydawcą z „górnej półki”, który otwarcie mówi o planach dalszego wsparcia rynku smartfonów swoimi tytułami. Mowa tutaj o wysokobudżetowych grach, a nie mniejszych produkcjach. Pierwsze tytuły Capcomu, a więc gry Resident Evil: Village i Resident Evil 4 Remake już wkrótce zadebiutują na najnowszym modelu telefonów iPhone. Wejście Capcomu na rynek mobilny ma na celu osiągnięcie corocznego wolumenu sprzedaży wynoszącego 100 milionów kopii.
Tsujimoto dodał, że firma już wcześniej myślała o tym segmencie rynku, ale nie zdecydowała się na taki krok z uwagi na ograniczenia technologiczne.
Dyrektor operacyjny japońskiej korporacji odniósł się również do tematu hipotetycznej oferty wykupu ze strony Microsoftu, mówiąc, że „uprzejmie odrzuciłby” taką propozycję i uważa, że lepszym rozwiązaniem dla obu firm byłby status równego partnera.
Źródło: Bloomberg


