Od startu w 2016 roku obserwujemy znaczne zainteresowanie naszymi najważniejszymi wydarzeniami, zarówno wśród międzynarodowych kibiców, jak i potencjalnych partnerów. To niewątpliwie wpłynęło na podjęcie decyzji o wykorzystaniu naszej oferty walk bokserskich w celu dalszej ekspansji. Zbudowanie świadomości marki DAZN jako lidera w dziedzinie sportów walki to zaledwie pierwszy krok. Trudno wyobrazić sobie lepszą inaugurację serwisu DAZN na ponad 200 rynkach niż walka Canelo w trakcie Cinco de Mayo – przekazał Joseph Markowski odpowiedzialny za nadzór globalnego serwisu wiceprezes wykonawczy DAZN.
Serwis odpalimy za pośrednictwem aplikacji, która będzie dostępna na urządzeniach mobilnych, komputerach, inteligentnych telewizorach oraz konsolach. Firma na razie nie informuje, jak wygląda harmonogram rozwoju biblioteki na nowych rynkach, ani ile przyjdzie nam zapłacić za dostęp do usługi. Informacje te zostaną podane do informacji publicznej na przestrzeni najbliższych kilku tygodni.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z platformy mogą uzyskać wcześniejszy dostęp do testowej wersji serwisu, rejestrując się za pośrednictwem witryny DAZN.com. Firma obiecuje, że roześle zaproszenia dla betatesterów do końca marca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj