W przedziale wiekowym 18-49, kluczowym dla reklamodawców, najchętniej oglądanym serialem sezonu 2014/15 było "Empire" stacji FOX. Na kolejnych pozycjach znalazły się: "The Big Bang Theory", "Modern Family" i "Scandal". Warto dodać, że wyższą widownię od "Empire" miały tylko niedzielne transmisje futbolu amerykańskiego na NBC. Czytaj także: „Preacher” – Dominic Cooper na planie 1. sezonu W ogólnej liczbie widzów wśród seriali dominowała "The Big Bang Theory" (19,05 mln) przed "NCIS" (18,26 mln) i "NCIS: New Orleans" (17,42 mln). "Empire" zajęło 4. miejsce (17,33 mln). Wśród stacji telewizyjnych rywalizację w przedziale 18-49 wygrała 2 raz z rzędu NBC (tym razem dzięki transmisji SuperBowl). Z kolei wśród ogólnej liczby widzów nadal dominuje CBS ze średnią widownią wynoszącą 11,80 mln.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj