Podczas pokazu zorganizowanego przez EA twórcy FIFA 22 zaprezentowali fragmenty rozgrywki z najnowszej odsłony tej piłkarskiej serii. Deweloperzy opowiedzieli także o nowościach, które zaimplementowano do tego tytułu. Najważniejszą z nich jest system HyperMotion odpowiadający za bardziej realistyczne zachowanie całej drużyny. Zamiast polegać na klasycznej technologii motion capture i przechwytywać ruchy pojedynczego gracza, zespół odpowiedzialny za FIFA 22 zaprosił do studia wielu graczy, którzy wspólnymi siłami odtwarzali konkretne scenariusze. Takie podejście pozwoliło wierniej i na większą skalę odwzorować to, co dzieje się na boisku podczas rozgrywki. W efekcie dzięki zastosowaniu Hypermotion udało się zarejestrować przeszło 4 tysiące nowych animacji na potrzeby nowej odsłony gry. Tym samym udało się zauważalnie rozszerzyć pulę ruchów wirtualnych graczy, które będą dopasowywane do bieżącej sytuacji na boisku. A co za tym idzie, FIFA 22 będzie prezentowała się bardziej wiarygodnie niż poprzednie odsłony serii. Niestety, posiadacze konsol minionej generacji będą musieli obejść się bez obsługi HyperMotion. Z kolei wydanie na Nintendo Switch to nic innego, jak klon klona, w którym jedyną nowością są zaktualizowane składy meczowe i trykoty drużyn. W FIFA 22 zagramy 1 października na konsolach PS4, PS5 i Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch, na komputerach PC oraz platformie Google Stadia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj