Zagraniczne media informują, że potencjalni reklamodawcy muszą zapłacić stacji FOX aż pół miliona dolarów za 30-sekundowy spot reklamowy podczas premiery "24: Live Another Day", która zaplanowana została na 5 maja 2014 roku. Ceny reklam w kolejnych odcinków wahają się w granicach 350 tys. dolarów za 30-sekundowy spot. Warto pamiętać, że reklamy podczas dwugodzinnej premiery nowego sezonu 24 godzin trwać będą około 30 minut. To oznacza emisję kilkudziesięciu spotów reklamowych i tym samym zysk dla stacji FOX wynoszący około 25 mln dolarów tylko podczas premierowego wieczoru.
Portal Variety zauważa, że 24 godzin będą w sezonie 2013/14 serialem, który ma najdroższe reklamy! Dla porównania tylko reklamy podczas "Sunday Night Football" na NBC i "Monday Night Football" na ESPN wyceniane są wyżej (odpowiednio 628 tys. dolarów i 408 tys. dolarów). Dotychczas serialami z najdroższymi reklamami w sezonie były: The Walking Dead na AMC (326 tys. $) oraz The Big Bang Theory (317 tys. $).
Warto dodać, że podczas emisji ósmego sezonu 24 godzin w 2008 roku ceny za spot reklamowy wahały się od 200 do 280 tys. dolarów.
Dla porównania ceny reklam podczas emitowanego już po sezonie Under the dome w 2013 roku wynosiły 165 tys. dolarów za 30-sekundowy spot.