FOX chce pół miliona dolarów za spot reklamowy podczas premiery „24 godzin”
Wygląda na to, że popularność Jacka Bauera w Stanach Zjednoczonych nie zmalała przez ostatnie cztery lata. Stacja FOX ogłosiła cennik reklam podczas emisji nowego sezonu 24 godzin.
Wygląda na to, że popularność Jacka Bauera w Stanach Zjednoczonych nie zmalała przez ostatnie cztery lata. Stacja FOX ogłosiła cennik reklam podczas emisji nowego sezonu 24 godzin.
Zagraniczne media informują, że potencjalni reklamodawcy muszą zapłacić stacji FOX aż pół miliona dolarów za 30-sekundowy spot reklamowy podczas premiery "24: Live Another Day", która zaplanowana została na 5 maja 2014 roku. Ceny reklam w kolejnych odcinków wahają się w granicach 350 tys. dolarów za 30-sekundowy spot. Warto pamiętać, że reklamy podczas dwugodzinnej premiery nowego sezonu 24 godzin trwać będą około 30 minut. To oznacza emisję kilkudziesięciu spotów reklamowych i tym samym zysk dla stacji FOX wynoszący około 25 mln dolarów tylko podczas premierowego wieczoru.
Portal Variety zauważa, że 24 godzin będą w sezonie 2013/14 serialem, który ma najdroższe reklamy! Dla porównania tylko reklamy podczas "Sunday Night Football" na NBC i "Monday Night Football" na ESPN wyceniane są wyżej (odpowiednio 628 tys. dolarów i 408 tys. dolarów). Dotychczas serialami z najdroższymi reklamami w sezonie były: The Walking Dead na AMC (326 tys. $) oraz The Big Bang Theory (317 tys. $).
Warto dodać, że podczas emisji ósmego sezonu 24 godzin w 2008 roku ceny za spot reklamowy wahały się od 200 do 280 tys. dolarów.
Dla porównania ceny reklam podczas emitowanego już po sezonie Under the dome w 2013 roku wynosiły 165 tys. dolarów za 30-sekundowy spot.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat