God of War: Ragnarok pozwoli nie tylko zmienić domyślny układ sterowania, ale też da możliwość powiększenia elementów interfejsu, dostosowania wielkości napisów czy uruchomienia trybu wysokiego kontrastu.
Na łamach PlayStation Blog pojawił się nowy wpis poświęcony nadciągającej grze
God of War: Ragnarok. Tym razem w pełni skupia się on na opcjach dostępności, które przeznaczone będą między innymi dla graczy z niepełnosprawnościami. Widać, że twórcom z Santa Monico Studio zależy na tym, by po ich tytuł mogło sięgnąć jak najwięcej osób.
Gra pozwoli na przykład na dopasowanie wyświetlanych napisów do potrzeb i oczekiwań grających. Pojawi się możliwość zmiany ich koloru, wielkości, a także włączenia wyświetlania imion wypowiadających się postaci, opisów dźwięków otoczenia, a nawet zaznaczania kierunku, z którego dany dźwięk dochodzi. Ten ostatni element może przydać się na przykład podczas rozwiązywania niektórych zagadek środowiskowych.
Gracze otrzymają również możliwość powiększenia wyświetlanego tekstu oraz ikon interfejsu, a także włączenia trybu wysokiego kontrastu, który również będzie można dostosować pod własne oczekiwania. Nie zabraknie też opcji zmiany domyślnego sterowania.
20 maja, z okazji Światowego Dnia Świadomości Dostępności, opublikowano też nową wersję pierwszego zwiastuna gry. Tym razem materiał wzbogacono o audiodeskrypcję.
God of War: Ragnarok ma zadebiutować w tym roku na konsolach PlayStation 4 i PS5. Dokładny termin premiery nie jest znany.
Jesteśmy na Google News -
Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h