Gwiezdne Wojny: The Rise of Skywalker to nadchodząca finałowa część trylogii Disneya. Pierwszy zwiastun produkcji trafił do sieci jakiś czas temu i spotkał się z olbrzymim entuzjazmem ze strony fanów. Dziś natomiast znane są wyniki oglądalności klipu - dane zagranicznych portali jednoznacznie wskazują na to, że zwiastun Gwiezdnych Wojen 9 cieszy się wielką popularnością. W ciągu pierwszych 24 godzin od premiery klipu, wyświetlono go aż 111 mln razy. Jest to wynik o 20 mln wyświetleń większy niż wynik poprzedniego filmu z tej serii, Gwiezdne wojny: ostatni Jedi i jednocześnie ponad dwa razy większy niż wynik z pierwszej doby zwiastuna filmu Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - wygląda na to, że to właśnie na Epizod IX fani czekają najbardziej. Jeśli zaś chodzi o inne głośne premiery i popularność ich zwiastunów, Gwiezdne Wojny ustępują jednak Marvelowi - zwiastun nowego filmu MCU, Avengers: Koniec gry, w ciągu pierwszych 24 godzin obejrzano 289 mln razy. Lepiej poradził sobie także pierwszy trailer Króla Lwa, który przy premierze wyświetlono 224 mln razy. Dla przypomnienia - zwiastun filmu Gwiezdne Wojny: The Rise of Skywalker można obejrzeć poniżej. Premiera w grudniu tego roku.
fot. Lucasfilm
+17 więcej
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj