Według oficjalnych informacji ostateczny zwiastun filmu Star Wars: The Last Jedi zanotował 120,1 mln odsłon w 24 godziny od publikacji. Jest to wynik o 29,1 mln odsłon lepszy niż pierwszego teasera z kwietnia bieżącego roku. Firma RelishMix zajmująca się analizą odsłon na YouTube twierdzi, że kolejne dwa dni to wzrost odsłon o 24 mln. W tym samym czasie Star Wars: The Force Awakens osiągało wzrost o 21,8 mln odsłon. Istotny jest tzw. Earned Owner Ratio, który pokazuje współczynnik ponownych publikacji w mediach społecznościowych, czyli tzw. wskaźnik viralu. Według niego Ostatni Jedi osiągnął 107:1, co jest wynikiem fenomenalnym. Dla porównania Spider-Man: Homecoming osiągał 66:1, a Captain America: Civil War tylko 37:1. Przedsprzedaż biletów idzie bardzo dobrze. Według oficjalnych informacji po kilku dniach tempo sprzedaży jest zaledwie odrobinę mniejsze niż Przebudzenia Mocy, ale o wiele większe niż Łotra 1. Wiele pokazów w USA i Wielkiej Brytanii  zostało wyprzedanych. Premiera 14 grudnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj