Do sieci trafił wynik oglądalności zwiastuna filmu Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi. Popularność jest niesamowita.
Według oficjalnych informacji ostateczny zwiastun filmu
Star Wars: The Last Jedi zanotował
120,1 mln odsłon w 24 godziny od publikacji. Jest to wynik o 29,1 mln odsłon lepszy niż pierwszego teasera z kwietnia bieżącego roku.
Firma RelishMix zajmująca się analizą odsłon na YouTube twierdzi, że kolejne dwa dni to wzrost odsłon o 24 mln. W tym samym czasie
Star Wars: The Force Awakens osiągało wzrost o 21,8 mln odsłon.
Istotny jest tzw. Earned Owner Ratio, który pokazuje współczynnik ponownych publikacji w mediach społecznościowych, czyli tzw. wskaźnik viralu. Według niego
Ostatni Jedi osiągnął 107:1, co jest wynikiem fenomenalnym. Dla porównania
Spider-Man: Homecoming osiągał 66:1, a
Captain America: Civil War tylko 37:1.
Przedsprzedaż biletów idzie bardzo dobrze. Według oficjalnych informacji po kilku dniach tempo sprzedaży jest zaledwie odrobinę mniejsze niż
Przebudzenia Mocy, ale o wiele większe niż
Łotra 1. Wiele pokazów w USA i Wielkiej Brytanii zostało wyprzedanych.
Premiera 14 grudnia.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h