Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi – wynik zwiastuna lepszy od Przebudzenia Mocy
Do sieci trafił wynik oglądalności zwiastuna filmu Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi. Popularność jest niesamowita.
Do sieci trafił wynik oglądalności zwiastuna filmu Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi. Popularność jest niesamowita.
Według oficjalnych informacji ostateczny zwiastun filmu Star Wars: The Last Jedi zanotował 120,1 mln odsłon w 24 godziny od publikacji. Jest to wynik o 29,1 mln odsłon lepszy niż pierwszego teasera z kwietnia bieżącego roku.
Firma RelishMix zajmująca się analizą odsłon na YouTube twierdzi, że kolejne dwa dni to wzrost odsłon o 24 mln. W tym samym czasie Star Wars: The Force Awakens osiągało wzrost o 21,8 mln odsłon.
Zobacz także:
Istotny jest tzw. Earned Owner Ratio, który pokazuje współczynnik ponownych publikacji w mediach społecznościowych, czyli tzw. wskaźnik viralu. Według niego Ostatni Jedi osiągnął 107:1, co jest wynikiem fenomenalnym. Dla porównania Spider-Man: Homecoming osiągał 66:1, a Captain America: Civil War tylko 37:1.
Przedsprzedaż biletów idzie bardzo dobrze. Według oficjalnych informacji po kilku dniach tempo sprzedaży jest zaledwie odrobinę mniejsze niż Przebudzenia Mocy, ale o wiele większe niż Łotra 1. Wiele pokazów w USA i Wielkiej Brytanii zostało wyprzedanych.
Premiera 14 grudnia.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 41 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1959, kończy 65 lat
ur. 1972, kończy 52 lat
ur. 1962, kończy 62 lat