Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi – wynik zwiastuna lepszy od Przebudzenia Mocy
Do sieci trafił wynik oglądalności zwiastuna filmu Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi. Popularność jest niesamowita.
Do sieci trafił wynik oglądalności zwiastuna filmu Gwiezdne Wojny: ostatni Jedi. Popularność jest niesamowita.
Według oficjalnych informacji ostateczny zwiastun filmu Star Wars: The Last Jedi zanotował 120,1 mln odsłon w 24 godziny od publikacji. Jest to wynik o 29,1 mln odsłon lepszy niż pierwszego teasera z kwietnia bieżącego roku.
Firma RelishMix zajmująca się analizą odsłon na YouTube twierdzi, że kolejne dwa dni to wzrost odsłon o 24 mln. W tym samym czasie Star Wars: The Force Awakens osiągało wzrost o 21,8 mln odsłon.
Zobacz także:
Istotny jest tzw. Earned Owner Ratio, który pokazuje współczynnik ponownych publikacji w mediach społecznościowych, czyli tzw. wskaźnik viralu. Według niego Ostatni Jedi osiągnął 107:1, co jest wynikiem fenomenalnym. Dla porównania Spider-Man: Homecoming osiągał 66:1, a Captain America: Civil War tylko 37:1.
Przedsprzedaż biletów idzie bardzo dobrze. Według oficjalnych informacji po kilku dniach tempo sprzedaży jest zaledwie odrobinę mniejsze niż Przebudzenia Mocy, ale o wiele większe niż Łotra 1. Wiele pokazów w USA i Wielkiej Brytanii zostało wyprzedanych.
Premiera 14 grudnia.
Źródło: deadline.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1973, kończy 51 lat
ur. 1992, kończy 32 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1980, kończy 44 lat