"Gwiezdne Wojny" od kilku dni są najważniejszym tematem w różnych mediach. Wszystko za sprawą święta fanów zwanego Star Wars Celebration, które odbyło się w Anaheim w Kalifornii. Tam też Lucasfilm gorąco promował swoje filmy - "Star Wars: The Force Awakens" oraz "Star Wars Anthology: Rogue One", a także 2. sezon serialu "Star Wars Rebels" i grę "Star Wars: Battlefront". Czytaj także: Szczegóły "Star Wars Anthology: Rogue One" i zwiastun Wszystko rozpoczęło się 16 kwietnia od panelu filmu  "Star Wars: The Force Awakens", na którym wyjawiono m.in., że w pustynna planeta to Jakku, nie Tatooine. Szczegóły panelu wraz ze zdjęciami z planu można znaleźć tutaj. Natomiast po wideo z samym panelem oraz z przeróbkami zwiastuna zapraszam tutaj. Sam panel jednak wzbudził równie wiele emocji, co zwiastun, bo na nim też udowodniono to, co mówiono jeszcze w grudniu, że BB8, nowy droid uniwersum, którego widzieliśmy w zwiastunie to nie efekt komputerowy. Sympatyczny droid-kulka wjechał na scenę i zachwycił wszystkich - zobaczcie. Naturalnie wszystko nabrało rumieńców na zakończeniu tegoż panelu, kiedy wyemitowano drugi zwiastun, który jest pokazem magii "Gwiezdnych Wojen" wzbudzając niespotykane reakcje i emocje. Teaser być może nawet zdradza więcej, niż pierwotnie mogliście zauważyć, więc po ciekawe informacje zapraszam do analizy zwiastunaMogliśmy także usłyszeć, jak brzmi on z polskim dubbingiem. Furorę w sieci robiły też fanowskie montaże, obrazujące reakcje fanów podczas oglądania drugiego zwiastuna. Tutaj najważniejsza okazała się ta z Matthew McConaughey'em, ale sporo pozytywnych opinii zbiera też montaż z małymi dziećmiCiekawym doświadczeniem jest też obejrzenie tegoż zwiastuna z reakcjami fanów, którzy oglądali go na żywo podczas panelu. Sam zwiastun osiągnął wysoką oglądalność na YouTube, aczkolwiek później Lucasfilm ogłosił łączną ze wszystkich mediów, która wynosi 88 mln odsłon w 24 godziny. Jest to rekord wszech czasów. Zobacz także: Zwiastun 2. sezonu serialu "Star Wars Rebelianci" W sieci też opublikowano sporo materiałów graficznych, które rozgrzały fanów Gwiezdnej Sagi. Najpierw pokazano zdjęcie nowego szturmowca, by potem opublikować klimatyczne grafiki z Kylo Renem i żołnierzami. Opublikowano również oficjalne nowe zdjęcia, które pokazywały nam scenki z nowego zwiastuna. Ciekawie też było na wystawach filmowych rekwizytów, które pokazały widzom nowy wygląd różnego rodzaju szturmowców oraz zdradziły informację o tym, że nie zobaczymy w filmie Imperium i Rebelii, zamiast których będzie First Order i Resistance. Zobaczcie zdjęcia. Zobacz także: Zwiastun "Star Wars Battlefront" i szczegóły gry Umieszczono w sieci także filmik pokazujący zwycięzcę akcji "Star Wars: Force for Change", który wygrał epizodyczną rolę w filmie oraz mógł zwiedzić plan. W tejże relacji z jego wycieczki widzimy między innymi wnętrze Sokoła Millennium, którego zbudowano na planie w skali 1 do 1. Obecnie jest tworzony nowy kanon "Gwiezdnych Wojen", do którego mają należeć filmy, seriale, książki, gry i komiksy, a cała historia ma być ze sobą spójnie powiązana. Podczas Star Wars Celebration odbył się panel poświęcony kanonowi, który może zainteresować fanów rozbudowanego uniwersum. "Star Wars: The Force Awakens" ma zaplanowaną premierę w Polsce na 25 grudnia 2015 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj