Jaka oglądalność drugiego zwiastuna filmu „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy”?
Pojawiły się pierwsze wyniki oglądalności zwiastuna po 24 godzinach od jego premiery. "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" notują wysoki wynik.
Pojawiły się pierwsze wyniki oglądalności zwiastuna po 24 godzinach od jego premiery. "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy" notują wysoki wynik.
Według firmy ZEFR nowy zwiastun filmu "Star Wars: The Force Awakens" zanotował na YouTube w 24 godziny aż 30,65 mln odsłon. W analizie pod uwagę brany jest oficjalny kanał Star Wars oraz nieoficjalne kanały ze zwiastunem.
Więcej ekscytujących wiadomości z tegorocznego Star Wars Celebration znajdziecie tutaj.
Jest to wynik dobry, ale nie jest rekordowy biorąc pod uwagę inne media. Ten należy nadal do filmu "Fast and Furious 7", którego zwiastun w 24 godziny zanotował na Facebooku 62 mln odsłon. Tam dużo dała bardzo mocna prezencja gwiazd filmu w mediach społecznościowych.
Pierwszy teaser superprodukcji "Star Wars: The Force Awakens" w ciągu 7 dni zebrał 58,2 mln odsłon na YouTube, co jest na tę chwile rekordem wszech czasów. Wszystko wskazuje na to, że drugi teaser ma dużą szansę to pobić. Pozostałe zwiastuny na podium w kategorii obejrzeń w ciągu tygodnia to "Avengers: Age of Ultron" (50,6 mln odsłon) i "Fifty Shades of Grey" (36,4 mln odsłon).
Czytaj także: Analiza drugiego zwiastuna filmu "Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy"
Według oficjalnych danych pierwszy zwiastun filmu "Star Wars: The Force Awakens" ma do dziś 105,56 mln odsłon.
Źródło: thehollywoodreporter.com / zdjęcie główne: materiały prasowe
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat