Wśród nowych seriali komediowych liderem jest The Crazy Ones. Podczas emisji nowej komedii Robina Williamsa, wykupienie 30-sekundowego spotu kosztuje 175 tys. dolarów. Z kolei wśród dramatów najdroższa jest The Blacklist emitowana na NBC (198 tys. dolarów), co ma też związek z emitowanym wcześniej "The Voice" i wysoką widownią w wieku 18-49.
326 tys. dolarów trzeba zapłacić stacji CBS, by wyemitować 30-sekundowy spot reklamowy podczas trwania nowego odcinka The Big Bang Theory. To zdecydowanie największa kwota w amerykańskiej telewizji (biorąc pod uwagę seriale i reality shows). Zakładając, że w trakcie emisji "TBBT" emitowane jest około 15 spotów reklamowych, zysk dla CBS z reklam po wyemitowaniu jednego odcinka wynosi średnio 5 mln dolarów.
Pełne kwoty do porównania w tabelce poniżej (kliknij aby powiększyć).
[image-browser playlist="587457" suggest=""]